Něco o mně

Kariéru v oboru jsem odstartovala v roce 1998. Vypracovala jsem se z řadové kadeřnice na manažerku předního salonu; z titulu této pozice jsem mimo jiné školila nově příchozí zaměstnance a starala se o chod celého provozu. Pět let jsem působila v týmu profesionálních školitelů firmy Wella a samostatně vedla semináře pro začínající a zkušené kadeřníky týkající se technologie barev a psychologie jednání s klienty. Vize mojí současné kadeřnické praxe se formovala také při mých zahraničních cestách do rozmanitých koutů světa. Měla jsem možnost pracovat se značkami, které na trhu zaujímají velmi silnou pozici, a pravidelně se účastnila jejich školení: Redken, L’Oreal Professional, Kérastase, Alterna a Schwarzkopf. Moje profesionální dráha mě nakonec přivedla ke značce Paul Mitchell, která patří k pěti nejlepším v oboru na světě. Přesvědčila mě nejen svojí kvalitou, ale také svým společensky zodpovědným přístupem.

Paul Mitchell® není jen značka. Její nedílnou součástí je silná firemní kultura a životní postoj. Paul Mitchell® vždy nadšeně pomáhal – od projektů na podporu dětí a zvířat po boj proti rakovině a bezdomovectví – aby náš svět byl krásnější. Od roku 2004 získal na charitu více než 15,2 milionů amerických dolarů díky každoroční akci „FUNraising“. Peníze věnuje nejen místní komunitě, ale orientuje se také na celosvětové projekty. V roce 1980 se Paul Mitchell® stává první profesionální kosmetickou firmou, která se veřejně staví proti testování na zvířatech. A nyní, téměř o 40 let později, je tento závazek stále aktuální a součástí všeho, co dělá. Spoluzakladatel John Paul DeJoria dokonce v roce 2013 zakázal prodávat výrobky firmy Paul Mitchell® v Číně kvůli testování na zvířatech a dokázal tak, že si za svými závazky opravdu stojí.

Výrobky Paul Mitchell® a Olaplex, se kterými pracuji a které prodávám, vždy nakupuji pouze od oficiálního distributora. V žádném případě nenakupuji levnější varianty z internetu.